sobota, 20 sierpnia 2011

Ciepły letni klimat :)

Hej.  Nie wiem jak wy odczuwacie wysokie temperatury , promienie słońca itp bo ja wyśmienicie :0 Korzystam z takiej pogody na maksa. Staram się spędzać dużo czasu na zewnątrz ,opalam się  nio i oczywiście dobieram strój odpowiedni do warunków pogodowych. Oto moja stylizacja z czwartku . Wybierałam się na zajęcia i na zakupy wiec postawiłam na wygodę . Duża torba okazała się wyjściem idealnym wszystko pomieściła ,buty oczywiście baletki gdyż prawie cały dzień spędziłam na nogach. Co do bluzki to kupiłam ją z rok temu w top Secret i z tego co pamiętam kosztowała całe 9,99 :) do tego białe spodenki i kurteczka na wieczór .
Z moim kochanym B wybieram się w najbliższym czasie nad moje ukochane polskie morze wiec raczej  nie bd spędzała tam czasu przy laptopie wiec trochę mnie tu nie będzie .
Udanego weekendu i samych słonecznych dni .Buziaki P.