wtorek, 16 sierpnia 2011

Spacer

 hello . Jak wam minął weekend ?bo mi bardzo pozytywnie z tym  że znów się nie wyspałam ponieważ jeżdżę z moim  B do pracy. Wczoraj byłam w domu około 1 w nocy a dziś wstałam już po 8. :( w obecnej chwili siedzę z laptopem na kolanach w piżamach , popijając zieloną herbatę .Co do tej zielonej herbaty ostatnio czytałam że pomimo twierdzeń że zielona herbata ma właściwości odwadniające to nie wpływa zbytnio korzystnie np u osób które pragną schudną ,gdyż gdy tylko przestaniemy ją pić organizm z powrotem  nabierze wody wiec jeśli stosuję ją ktoś by wspomóc  odchudzanie nie polecam . Zdecydowanie lepiej sprawdzi się herbata z dzikiej róży  . Nie wiem czy wiecie ale jestem fanką zdrowego , mądrego odżywiania dopiero od 2 lat gdy postanowiłam zmienić nawyki żywieniowe poprawić wygląd , schudnąć by lepiej się czuć . udało mi się to bez suplementów diety itp podobnych produktów . Dlatego gdy często widzę reklamy produktów wspomagających odchudzanie które mają zdziałać cuda np w miesiąc 8 czy 10 kg śmieszy mnie to. Moim zdaniem lepiej schudnąć powoli ale z głową nauczyć się innej kuchni , zmienić nawyki , odrzucić to co złe a to co dobre zwiększyć w diecie wtedy nasz organizm tak tego nie odczuję i przyzwyczai się . A niestety w wielu przypadkach jest tak że ktoś schudnie bardzo szybko a później 2 razy odrobi te zgubione kilogramy bo organizm nie może pożegnać się ze złymi nawykami . Ja wyznaję cztery  podstawowe zasady . Nie jem po 18 (wyjątek stanowią imprezy ale wtedy też nie przesadzam z ilością spożytych pokarmów ), unikam fast-foodów , chipsów , batoników itp ale oczywiście raz na jakiś czas pozwolę sobie na kawałek domowego pieczonego ciasta , gorzkiej czekolady czy  lodów .trzecia zasada to od 3 do 4 posiłków dziennie o w miarę regularnych porach i nie za dużych porcjach i ostatnia to zawsze rano jem śniadanie  by nie wyjść z domu głodna i nie piję piwa a co do innego alkoholu to także sporadycznie. Dzięki swoim nowym nawykom schudłam 12 kg w ponad rok i uwierzcie mi  było warto gdyż cały czas utrzymuję wagę nie mam większych problemów zdrowotnych dobrze się czuję bez większych wyrzeczeń . Podsumowując dziewczyny pamiętajcie na wszystko potrzeba czasu nie ma cudów , wszechmogących tabletek itp. Ważne by dobrze się czuć w swoim ciele i nauczyć się czego tak naprawdę potrzebuję nasz organizm .Rozpisałam się dziś :) Poniżej znajdziecie zdjęcia ze spaceru z moim psem . 
Buziaki 
                                           Moja fryzurka -uwielbiam warkoczyki w każdej formie :)
Kurtka-zwykły butik
Balerinki-Bazarek
Bluzka-kupiona jakieś 2 lata do tyłu w orsay
spódniczka- Top Secret
Pasek-prezent
Kolczyki-Prezent