piątek, 9 września 2011

Outfit dnia

Cześć .Dzisiejsza pogoda nie nastraja optymistycznie :( ciągle pada i nie jest za ciepło ,ale w końcu nie ma się co dziwić mamy wrzesień . Czas płynie nie ubłagalnie szybko i za chwilę kolorowe  liście będą spadać z drzew  .
Dziś byłam na zajęciach i na małych zakupach z B :) kupiłam spodnie cygaretki w kolorze granatowym. Tego typu spodnie są bardzo praktyczne i pasują do wielu rzeczy a ja własnie czegoś takiego potrzebowałam .
Jeśli chodzi o mój dzisiejszy strój to jego motywem przewodnim są zakolanówki które uwielbiam dobrałam do nich czarne wysokie szpilki ,spódniczkę w kratę i kremową bluzkę .Jeśli chodzi o torbę to odnalazłam ją w szafie mamy i ma już on swoje lata ale także i swój urok :)pomieściła moje książki i parę drobiazgów ,wiec jak najbardziej będzie mi często towarzyszyć . Z racji pogody do całości dołączyłam czarną ramoneskę .