poniedziałek, 12 września 2011

stylizacja i coś pysznego:)

Hej. Wczoraj było tak cieplutko ,że nie mogłam sobie odmówić założenia sukienki :) Co do tej sukienki to znalazłam ją kiedyś w szafie mamy .Postanowiłam ją przerobić skrócić ,zwęzić i teraz jest idealna  >dołączyłam do niej wczoraj cieniutki pasek ,granatową marynarkę i pudrowe szpilki . Właśnie w takim zestawie czuję się najlepiej :) Poniżej zdjęcia stylizacji i nie tylko :) 







                                                             Coś pysznego !

Osobiście uwielbiam gotować i często przygotowuje różne potrawy dla rodziny , przyjaciół ale także wyłącznie dla siebie . Sama staram się nie jeść potraw wysoko kalorycznych i obiad który ostatnio sobie przygotowałam na pewno nie wpłynie na naszą wagę :)
Przepis na kurczaka w sosie pomidorowym z ziołami dla jednej -dwóch osób 

Mały filet z kurczaka 
2 duże pomidory
1papryka
Pół kalafiora 
Zioła (wybieramy takie które najbardziej lubimy lub mamy pod ręką :)
pieprz 
sól 

Najpierw gotujemy kalafiora aż będzie miękki i odstawiamy by trochę przestygnął . Kroimy fileta z kurczaka  w średniej wielkości kostkę i podsmażamy na oliwie aż mięso się zarumieni ,następnie kroimy w cieniutkie paseczki paprykę (może być marnowana ) i w taki sam sposób kroimy pomidory. Do smażącego się kurczaka dokładamy paprykę i pomidory i podsmażamy aż pomidory stworzą nam delikatny sos . następnie dodajemy zioła i przyprawiamy wszystko odrobiną soli i pieprzu .
Układamy różyczki kalafiora na talerzu i na to układamy kurczaka z pomidorami papryką i ziołami i danie już jest gotowe.Naprawdę polecam tą potrawę  bo jest przepyszna .