wtorek, 27 września 2011

hello

Hej kochani. Jakoś w ostatnim czasie zaniedbuję tego bloga ale już się poprawiam :)
Dziś miałam zajęcia później wybrałam się na szybkie zakupy by znaleźć jakiś fajny prezent dla B i się udało. Przy okazji kupiłam i dla siebie płaszczyk w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Jest dla mnie idealny ...
Piątek zbliża się wielkimi krokami a z nim nowa szkoła , nowi ludzie ,nowe wyzwania .Czas pokaże jak będzie dalej mam nadzieje że dopiszę szczęście ....
Poniżej dodaję stylizację z niedzieli : Parę słów o sukience : Kupiłam ją już dość dawno ale szczerze mówiąc był to jeden z moich lepszych zakupów ,jest ona bardzo uniwersalna fajnie się łączy , pasuję zarówno na lato jak i na jesień do czarnych rajstop lub tak jak ja mam do czarnych rajtek w serduszka :)




Jutro przewiduję zmiany w kolorze włosów :) postanowiłam że skoro omber hair nosiłam przez całe lato to przyszła teraz pora na coś innego .Wybrałam już kolor w odcieniu między kasztanem a czekoladowym brązem :) mam nadzieję że będzie ładnie się prezentował .Jutro dodam też parę inspiracji nio i oczywiście efekt farbowania :)
Trzymajcie się cieplutko
Ps:na dobry sen bardzo przyjemna melodia