piątek, 23 września 2011

Ostatni wieczór lata

Witam . Dziś mamy ostatni dzień lata od jutra zaczyna się prawdziwa jesień a co za nią idzie zmiana garderoby ,uporządkowanie szafy i mnóstwo inspiracji na tą porę roku.
Jak możecie zobaczyć zmieniłam trochę wygląd bloga i wydaję mi się że wygląda bardziej korzystnie .
Wczoraj byłam na zajęciach i zakupach z moją mamuśka outfit z tego dnia możecie znaleźć poniżej.
 Lubię eleganckie zestawy wiec postawiłam na tradycyjną białą koszulę na nią założyłam bezrękawnik w romby który ostatnio tak jak i koszulę upolowałam w sh. Dołączyłam do góry czarne spodenki ,lakierowaną dużą torbę  i czarne baletki .









Mimo że mam sporo nauki i muszę zrobić notatki , ćwiczenia to nie mogę się na niczym skupić dopadła mnie chyba chandra i zupełnie nie wiem z jakiego powodu  .Za 8 dni zaczynają się moje ukochane studia ale szczerze mówiąc trochę się boje jak to będzie wyglądało a z drugiej strony bardzo ale to bardzo się cieszę .
Jutro mamy już piątek a co za tym idzie zaczyna się weekend w tej chwili  nie mam żadnych planów ale mój B jest nieprzewidywalny wiec może się to szybko zmienić :)
Dobrze idę się pouczyć udanego weekendu  xoxo P.