niedziela, 1 lipca 2012

Wszechobecne słońce



 Witam wszystkich w ten ciepły sobotni wieczór.Pogoda nas rozpieszcza i ja z tego luksusu jak bardziej korzystam.Jak pisałam w poprzedniej notce ,byłam dziś z moimi znajomymi nad jeziorkiem .Woda była niestety jeszcze zbyt chłodna by spędzić w niej cały dzionek, wiec opalanie na pomoście było najlepszym wyjściem. Jutro także spędzę czas nad wodą w końcu trzeba korzystać dopóki jest okazja.
 Odchodząc od tematu wakacji :) ,przechodzę szybko do mojego zestawu.Moje ukochane buciki domagały się bym połączyła je z szortami i o to efekt:). Poważnie rzecz ujmując pomyślałam że właśnie takie połączenie może wyglądać fajnie.Lity to zdecydowanie moje ulubione buciki ,wiem że mają one wielu zwolenników jak i wrogów i tym osobą właśnie takie  połączenie może nie przypaść do gustu.Jeśli chodzi o szorty widzieliście je już w moich wcześniejszych stylizacjach.Dopełnieniem jest biały top i ruda torebka.













XOXO .P.