poniedziałek, 16 stycznia 2012

chwilowy stan edukacji

Witam. W końcu doczekałam się śniegu:)  Klimat który panuję za oknem jest cudowny .Oszronione drzewa tworzą bajkowy krajobraz , delikatnie padający śnieg wprowadza przyjemny nastrój. Ten stan cieszyłby mnie jeszcze bardziej gdyby nie fakt  że nadal poruszam się o kulach i zimowy spacer oraz zdjęcia  które przy takich warunkach pogodowych mają swój urok są nie możliwe :( Mimo że bardzo bym chciała do końca stycznia muszę oszczędzać kolano .
Dziś byłam w szkole na kolokwium z fonetyki :) w końcu zobaczyłam się z moją grupą , pogadałam stęskniłam się za nimi już bardzo  ...co do kolokwium poszło mi całkiem dobrze i poprzednie dwa też zaliczyłam wiec jest  ok :) teraz do szkółki wybieram się w środę na kolejne zaliczenia ...
Z niecierpliwością czekam aż stanę na własnych nogach i wszystko wróci do normy ..w końcu założę moje ukochane szpiki i zakupuję parę nowych :)
Postaram się teraz wstawić jakieś zdjęcia stylizacji z tego tygodnia jeśli uda mi się takowe zrobić .
Buziaki P.

PS;w następnym poście dołączę przepis na coś pysznego